Oferta dla dzieci i uczniów 2021/2022
Oferta dla dzieci i uczniów
w roku szkolnym 2021/2022
Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Białej Podlaskiej
ul. Waryńskiego 3
proponuje następujące formy wspierania:
Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Białej Podlaskiej, oferuje przede wszystkim diagnozowanie, opiniowanie, orzekanie oraz różnorodne zajęcia specjalistyczne
dla dzieci w wieku przedszkolnym:
Lp. |
TEMATYKA ZAJĘĆ |
FORMA I MIEJSCE REALIZACJI |
1 |
Przesiewowe badanie słuchu dla dzieci 6 letnich i starszych
E. Potapczuk U. Oniszczuk M. Łukowska – Almaszy O. Drozd
|
Badania na terenie przedszkoli, szkół, placówek oraz Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
2 |
Badanie rozwoju komunikacji dzieci do 6 roku życia
M. Łukowska – Almaszy E. Potapczuk U. Oniszczuk O. Drozd
|
Badania na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej oraz placówek.
|
3 |
Zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
A. Śladewska M. Łukowska-Almaszy E. Potapczuk U. Oniszczuk A. Szulak I. Daniluk I. Wojtaszek-Prystupa S. Łukijaniuk
|
Specjalistyczne zajęcia indywidualne
|
4 |
Diagnoza ryzyka dysleksji dla dzieci 5/6 letnich
A. Śladewska B. Wieluńska I. Daniluk H. Plecha A. Szulak A. Plandowska
|
Diagnoza na terenie przedszkoli, szkół, placówek oraz Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej.
|
5 |
Program zapobiegania dysleksji rozwojowej wśród dzieci 6-7- letnich
B. Wieluńska
|
Zajęcia grupowe na terenie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
|
6 |
Diagnoza lateralizacji dla dzieci 5/6 letnich
A. Śladewska B. Wieluńska I. Daniluk H. Plecha A. Szulak A. Plandowska
|
Diagnoza na terenie przedszkoli, szkół, placówek oraz Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
7 |
Obserwacja dzieci w grupie przedszkolnej
wszyscy pracownicy poradni
|
Na terenie placówki. |
8 |
Terapia Integracji Sensorycznej
I. Daniluk S. Łukijaniuk I. Wojtaszek-Prystupa
|
Zajęcia indywidualne w sali Integracji Sensorycznej na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej |
9 |
Diagnoza Integracji Sensorycznej
A. Szulak I. Wojtaszek-Prystupa S. Łukijaniuk
|
Diagnoza na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
10 |
Przesiewowe badania przebiegu procesów Integracji Sensorycznej
S. Łukijaniuk I. Wojtaszek-Prystupa
|
Badania na terenie przedszkoli oraz Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej |
11 |
Terapia ręki
I. Daniluk A. Szulak A. Plandowska I. Wojtaszek-Prystupa S. Łukijaniuk
|
Zajęcia na terenie Poradni – Psychologiczno – pedagogicznej. |
12 |
Zajęcia metodą „Dobrego Startu” dla dzieci w wieku 5/6 lat
S. Łukijaniuk
|
Zajęcia grupowe na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
13 |
Terapia rodziny
J. Oremczuk E. Daczkowska
|
Spotkania z psychologiem na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
|
|
|
14 |
Preorientacja zawodowa
E. Tatarczak |
Zajęcia na terenie przedszkoli. Wsparcie merytoryczne.
|
15 |
Terapia logopedyczna
M. Łukowska-Almaszy E. Potapczuk U. Oniszczuk
|
Zajęcia indywidualne na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej.
|
16 |
„Zajęcia ogólnorozwojowe” dla dzieci w wieku przedszkolnym
S. Łukijaniuk
|
Zajęcia indywidualne lub grupowe na terenie poradni |
17 |
„W krainie emocji” zajęcia terapeutyczne dla dzieci 5 i 6-letnich
S. Łukijaniuk
|
Indywidualne zajęcia terapeutyczne na terenie poradni |
18 |
„Śmiałoszki” zajęcia dla dzieci nieśmiałych w wieku przedszkolnym
I. Wojtaszek-Prystupa
|
Zajęcia indywidualne lub grupowe na terenie poradni lub przedszkola |
19 |
„Emocje pełne niespodzianek” zajęcia terapeutyczne dla dzieci 5 i 6-letnich
I. Wojtaszek-Prystupa
|
Zajęcia indywidualne lub grupowe na terenie poradni lub przedszkola |
20 |
„Samoregulacja dla najmłodszych” zajęcia terapeutyczne dla dzieci 5 i 6-letnich
I. Piszcz
|
Zajęcia indywidualne lub grupowe na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
Oferta dla dzieci i uczniów
w roku szkolnym 2021/2022
Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Białej Podlaskiej
ul. Waryńskiego 3
proponuje następujące formy wspierania:
Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Białej Podlaskiej, oferuje przede wszystkim diagnozowanie, opiniowanie, orzekanie oraz różnorodne zajęcia specjalistyczne
dla uczniów szkół podstawowych:
Lp. |
TEMATYKA ZAJĘĆ |
FORMA I MIEJSCE REALIZACJI |
||
|
1 |
Badania przesiewowe skalą ryzyka dysleksji dla dzieci 7 letnich
A. Śladewska B. Wieluńska I. Daniluk H. Plecha A. Szulak A. Plandowska
|
Na terenie szkół.
|
|
|
2 |
Zajęcia dla dzieci zdolnych „Bądź Mistrzem” dla dzieci z klas I – III
A. Śladewska
|
Zajęcia grupowe na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
|
|
3 |
Rozwijanie myślenia matematycznego dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki
H. Plecha
|
Zajęcia indywidualne na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
|
|
4 |
Propagowanie bezpiecznego i odpowiedzialnego korzystania z mediów cyfrowych i urządzeń mobilnych wśród uczniów klas I-III
A. Plandowska
|
Zajęcia grupowe na terenie szkoły |
|
|
5 |
„Mistrz ortografii” – poznawanie zasad i reguł ortograficznych języka polskiego i opanowanie umiejętności stosowania ich w praktyce dla dzieci z klas IV-VIII
A. Plandowska
|
Zajęcia indywidualne na terenie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej. |
|
|
6 |
Zajęcia usprawniające technikę czytania i pisania dla uczniów z klas I-III
A. Plandowska
|
Zajęcia indywidualne na terenie Poradni |
|
|
7 |
Zajęcia terapeutyczno-edukacyjne dla uczniów klas IV-VI z trudnościami w czytaniu i pisaniu
B. Wieluńska
|
Zajęcia grupowe na terenie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
|
|
|
8 |
Trening pewności siebie – „Miej Pewność” dla uczniów którzy doświadczyli przemocy rówieśniczej. Uczniowie klas IV - VIII
A. Śladewska E. Daczkowska M. Sumlińska I. Wojtaszek-Prystupa
|
Zajęcia grupowe na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
|
|
9 |
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne
B. Wieluńska A. Szulak I. Daniluk
|
Zajęcia indywidualne i grupowe na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej.
|
|
|
10 |
Terapia Integracji Sensorycznej
S. Łukijaniuk I. Daniluk I. Wojtaszek-Prystupa
|
Zajęcia indywidualne w sali Integracji Sensorycznej na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
|
|
11 |
Diagnoza Integracji Sensorycznej
I. Wojtaszek-Prystupa S. Łukijaniuk A. Szulak
|
Diagnoza na terenie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej |
|
|
12 |
Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne
E. Tatarczak I. Piszcz |
Zajęcia grupowe na terenie szkół/placówek.
Zajęcia grupowe lub indywidualne na terenie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej |
|
|
13 |
Obserwacja uczniów na terenie placówki
wszyscy pracownicy poradni
|
Na terenie szkoły, placówki. |
|
|
14 |
Interwencja kryzysowa i mediacja
J. Prokocka-Kasjaniuk E. Daczkowska J. Oremczuk M. Sumlińska E. Tatarczak A. Mąka
|
Na terenie szkół, placówek, Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
|
|
15 |
„Chcę ładnie pisać” zajęcia dla uczniów z trudnościami grafomotorycznymi z klas I – III
A. Śladewska
|
Zajęcia grupowe na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
|
|
16 |
„Pamięć i koncentracja” zajęcia dla uczniów mających trudności z koncentracją uwagi
A. Śladewska
|
Zajęcia grupowe na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
|
|
17 |
Terapia ręki dla uczniów z klas I - III
I. Daniluk A. Szulak A. Plandowska I. Wojtaszek-Prystupa S. Łukijaniuk
|
Zajęcia indywidualne na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
|
|
18 |
Zagrożenia internetowe – cyberprzemoc dla uczniów z klas IV - VIII
I. Wojtaszek-Prystupa
|
Zajęcia grupowe na terenie szkoły. |
|
|
19 |
Badanie słuchu „Słyszę”
M. Łukowska - Almaszy E. Potapczuk U. Oniszczuk O. Drozd
|
Badania indywidualne na terenie szkół, Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
|
|
20 |
Badanie mowy
M. Łukowska - Almaszy E. Potapczuk U. Oniszczuk O. Drozd
|
Badania indywidualne na terenie szkół, Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej.
|
|
|
21 |
Terapia i pomoc pedagogiczna
A. Śladewska B. Wieluńska H. Plecha A. Szulak I. Daniluk A. Plandowska
|
Zajęcia indywidualne na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej.
|
|
|
22 |
Pomoc psychologiczna
M. Sumlińska E. Daczkowska J. Oremczuk A. Mąka D. Kuszneruk I. Wojtaszek-Prystupa S. Łukijaniuk I. Piszcz
|
Zajęcia indywidualne na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej |
|
|
23 |
Terapia psychologiczna
M. Sumlińska E. Daczkowska J. Oremczuk A. Mąka D. Kuszneruk I. Wojtaszek-Prystupa S. Łukijaniuk I. Piszcz
|
Zajęcia indywidualne na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej |
|
|
24 |
Terapia logopedyczna
M. Łukowska – Almaszy E. Potapczuk U. Oniszczuk O. Drozd
|
Zajęcia indywidualne na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej.
|
|
|
25 |
Psychoterapia
J. Oremczuk
|
Zajęcia indywidualne na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
|
|
26 |
E- mail zaufania
S. Łukijaniuk D. Kuszneruk
|
Porady, konsultacje, udzielanie wsparcia psychologicznego dzieciom oraz młodzieży drogą e-mail |
|
|
27 |
Terapia rodziny
J. Oremczuk E. Daczkowska
|
Spotkania z psychologiem na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
|
|
28 |
Orientacja zawodowa
E. Tatarczak
|
Wsparcie merytoryczne |
|
|
29 |
„W krainie emocji” zajęcia terapeutyczne dla dzieci z trudnościami emocjonalnymi z klas I-III
S. Łukijaniuk
|
Indywidualne lub grupowe zajęcia terapeutyczne na terenie poradni |
|
|
30 |
Psychologiczna i pedagogiczna diagnoza dyskalkulii z wykorzystaniem "Baterii Dyskalkulia 10/12" i "13/16" oraz innych dostępnych testów.
A. Śladewska I. Wojtaszek-Prystupa H. Plecha |
Diagnoza na terenie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej |
|
|
31 |
„Śmiałoszki” zajęcia dla dzieci nieśmiałych w klasie I-III
I. Wojtaszek-Prystupa
|
Zajęcia indywidualne lub grupowe na terenie poradni lub szkoły |
|
|
32 |
„Emocje pełne niespodzianek” zajęcia terapeutyczne dla dzieci 7 i 8-letnich
I. Wojtaszek-Prystupa
|
Zajęcia indywidualne lub grupowe na terenie poradni lub szkoły |
|
|
33 |
„Samoregulacja dla najmłodszych” zajęcia terapeutyczne dla dzieci z klas I-III.
I. Piszcz
|
Zajęcia indywidualne lub grupowe na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej |
|
|
34 |
Emocjonalna góra. Strefy regulacji emocji. Zajęcia dla uczniów z klas IV-VIII.
I. Piszcz
|
Zajęcia indywidualne lub grupowe na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej |
|
|
35 |
Poznaj swoje supermoce. Budowanie pozytywnej motywacji. Program rozwojowy dla uczniów z klas III-VI.
I. Piszcz
|
Zajęcia indywidualne lub grupowe na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej.
|
|
|
36 |
„Mam tę moc!” Zajęcia dla uczniów wykluczonych z grupy oraz o zaniżonej samoocenie z klas IV-VIII.
I. Piszcz
|
Zajęcia indywidualne lub grupowe na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej lub szkoły |
|
|
37 |
Nastoletnia depresja. Zajęcia profilaktyczne dla uczniów z klas VII- VIII.
I. Piszcz
|
Zajęcia grupowe na terenie szkół |
|
|
38 |
IMPACT - Interdyscyplinarny Model Przeciwdziałania Agresji i Cyberprzemocy Technologicznej. Program profilaktyczny dla młodzieży w wieku 13-16 lat. I. Piszcz
|
Zajęcia grupowe na terenie szkół |
|
|
39 |
Trening konstruktywnego radzenia sobie ze złością dla uczniów z klas IV-VIII.
I. Piszcz |
Zajęcia indywidualne lub grupowe na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej lub szkoły |
|
|
|
|
|
|
|
40 |
„Zanim wybierzesz, poznaj siebie”- program doradztwa edukacyjno - zawodowego skierowany do uczniów klasy VIII i ich rodziców
E. Tatarczak
|
Zajęcia indywidualne i grupowe na terenie szkół i placówek. |
|
Oferta dla dzieci i uczniów
w roku szkolnym 2021/2022
Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Białej Podlaskiej
ul. Waryńskiego 3
proponuje następujące formy wspierania:
Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Białej Podlaskiej, oferuje przede wszystkim diagnozowanie, opiniowanie, orzekanie oraz różnorodne zajęcia specjalistyczne
dla uczniów szkół ponadpodstawowych:
Lp. |
TEMATYKA ZAJĘĆ |
FORMA I MIEJSCE REALIZACJI |
||
|
1 |
Program usprawniania technik uczenia się
I. Wojtaszek-Prystupa A. Śladewska
|
Zajęcia grupowe na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
|
|
2 |
Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne
E. Daczkowska E. Tatarczak
|
Na terenie szkół, placówek, Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
|
|
3 |
Konsultacje z doradztwa zawodowego
E. Tatarczak
|
Zajęcia grupowe na terenie szkół/placówek. |
|
|
4 |
Zajęcia aktywizujące z obszaru poradnictwa edukacyjno – zawodowego
E. Tatarczak
|
Zajęcia warsztatowe na terenie szkół, placówek. |
|
|
5 |
„Człowiek w świecie współczesnych uzależnień”- zajęcia profilaktyczne z obszaru środków psychoaktywnych oraz uzależnień behawioralnych.
wszyscy psycholodzy E. Tatarczak
|
Zajęcia warsztatowe na terenie szkół, placówek. |
|
|
6 |
„Zanim wybierzesz, poznaj siebie”- program doradztwa edukacyjno - zawodowego skierowany do uczniów i ich rodziców
E. Tatarczak
|
Zajęcia indywidualne i grupowe na terenie szkół i placówek. |
|
|
7 |
Terapia rodziny
J. Oremczuk E. Daczkowska
|
Spotkania z psychologiem na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
E- mail zaufania
S. Łukijaniuk D. Kuszneruk |
Porady, konsultacje, udzielanie wsparcia psychologicznego młodzieży drogą e-mail |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Psychologiczna i pedagogiczna diagnoza dyskalkulii z wykorzystaniem "Baterii Dyskalkulia 13/16" oraz innych dostępnych testów.
A. Śladewska I. Wojtaszek-Prystupa H. Plecha
|
Diagnoza na terenie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej |
|
|
10 |
Nastoletnia depresja. Zajęcia profilaktyczne dla uczniów szkół ponadpodstawowych.
I. Piszcz
|
Zajęcia grupowe na terenie szkól |
|
Oferta
Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Białej Podlaskiej
ul. Waryńskiego 3
kierowana do rodziców, nauczycieli i wychowawców, rad pedagogicznych
w roku szkolnym 2021/2022
Lp. |
TEMATYKA ZAJĘĆ |
FORMA I MIEJSCE REALIZACJI |
1 |
„Wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego”(wszystkie typy szkół i placówek)
E. Tatarczak
|
Instruktaż i konsultacje dla nauczycieli |
2 |
Szkoła dla rodziców i wychowawców: I. Jak mówić żeby dzieci nas słuchały, jak słuchać żeby do nas mówiły II. Rodzeństwo bez rywalizacji III. Jak rozmawiać z nastolatkiem
J. Prokocka - Kasjaniuk B. Wieluńska M. Sumlińska A. Szulak A. Śladewska J. Oremczuk E. Daczkowska I. Daniluk D. Kuszneruk I. Wojtaszek-Prystupa S. Łukijaniuk
|
Cykliczne zajęcia warsztatowe na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej dla rodziców, nauczycieli i wychowawców.
|
3 |
„Praca z uczniem zdolnym”
A. Śladewska
|
Prelekcja dla rodziców i wychowawców klas I – III na terenie szkoły. |
4 |
Adaptacja dziecka w przedszkolu
A. Śladewska J. Prokocka - Kasjaniuk E. Daczkowska A. Mąka A. Plandowska I. Wojtaszek-Prystupa S. Łukijaniuk I. Daniluk
|
Prelekcja dla rodziców na terenie placówki. |
5 |
Gotowość szkolna
J. Prokocka - Kasjaniuk A. Śladewska H. Plecha A. Szulak A. Plandowska B. Wieluńska I. Daniluk
|
Prelekcja dla rodziców na terenie placówki. |
6 |
„Postawy rodziców i ich wpływ na funkcjonowanie dziecka w rodzinie i w szkole”
B. Wieluńska
|
Prelekcja dla rodziców na terenie placówki |
7 |
„Normy rozwojowe i zaburzenia zachowania dziecka w wieku przedszkolnym”
E. Daczkowska M. Sumlińska
|
Warsztaty na terenie placówki dla nauczycieli i wychowawców. |
8 |
Trudne zachowania dzieci w wieku przedszkolnym- przyczyny, sposoby radzenia sobie
S. Łukijaniuk
|
Prelekcja, szkolenie dla nauczycieli na terenie placówek |
9 |
Problematyka okresu dojrzewania
E. Daczkowska E. Tatarczak A. Mąka
|
Spotkania z rodzicami i nauczycielami na terenie szkół/placówek. |
10 |
Współpraca przedszkola/szkoły z rodzicami
E. Daczkowska E. Tatarczak
|
Warsztaty dla nauczycieli na terenie placówki. |
11 |
„Zaburzenia emocjonalne i psychiczne dzieci i młodzieży”
E. Tatarczak J. Oremczuk E. Daczkowska
|
Prelekcja, szkolenie, zajęcia warsztatowe dla nauczycieli na terenie placówki. |
12 |
Depresja dzieci i młodzieży
D .Kuszneruk
|
Prelekcja dla nauczycieli i rodziców na terenie placówki |
13 |
Specyficzne trudności w nauce i możliwe formy oceniania uczniów z takimi problemami
J. Prokocka-Kasjaniuk B. Wieluńska H. Plecha A. Szulak
|
Prelekcja dla nauczycieli na terenie placówki. |
14 |
Przyczyny trudności matematycznych uczniów w klasach I-III
H. Plecha
|
Prelekcja dla nauczycieli na terenie placówki. |
15 |
Zanim dziecko przekroczy próg szkoły
J. Prokocka-Kasjaniuk B. Wieluńska A. Szulak
|
Prelekcja dla rodziców na terenie placówki. |
16 |
Terapia rodziny
M. Sumlińska J. Oremczuk E. Daczkowska
|
Spotkania z psychologiem na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
17 |
Konsultacje w obszarze trudności wychowawczych
D. Kuszneruk M. Sumlińska J. Oremczuk E. Daczkowska E. Tatarczak B. Wieluńska A. Plandowska I. Wojtaszek-Prystupa S. Łukijaniuk I. Piszcz
|
Konsultacje dla rodziców, nauczycieli, wychowawców na terenie placówek, Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej.
|
18 |
Udział pedagoga, psychologa, logopedy
wszyscy pracownicy poradni
|
Zespoły na terenie przedszkoli, szkół, placówek.
|
19 |
Grupa wsparcia logopedów
M. Łukowska - Almaszy
|
Spotkania cykliczne na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej.
|
20 |
Forum Psychologów i Pedagogów
J. Prokocka-Kasjaniuk E. Tatarczak
|
Spotkania cykliczne na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej.
|
21 |
Forum Doradców Zawodowych (Koordynatorów Miejskiego Systemu Doradztwa Zawodowego)
E. Tatarczak
|
Spotkania cykliczne na terenie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej |
22 |
Mediacje dla rodziców i nauczycieli
J. Prokocka-Kasjaniuk E. Daczkowska E. Tatarczak
|
Spotkania na terenie szkół, placówek, Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
23 |
Interwencja w sytuacjach kryzysowych
J. Prokocka-Kasjaniuk M. Sumlińska J. Oremczuk E. Daczkowska E. Tatarczak
|
Doraźna natychmiastowa pomoc na terenie placówki lub poradni |
24 |
Wsparcie w organizacji pomocy psychologiczno pedagogicznej na terenie placówek
E. Tatarczak J. Prokocka – Kasjaniuk E. Daczkowska M. Sumlińska A. Plandowska
|
Pomoc dla nauczycieli i wychowawców na terenie szkół i placówek.
|
25 |
Wspomaganie rozwoju uczniów z autyzmem i zespołem Aspergera na terenie placówki.
J. Prokocka-Kasjaniuk
|
Warsztaty dla nauczycieli na terenie placówki. |
26 |
„Rodzinne wychowywanie w dziedzinie płciowości”
M. Sumlińska A. Mąka E. Daczkowska
|
Warsztaty dla rodziców na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. |
27 |
Edukacja włączająca
J. Prokocka-Kasjaniuk
|
Rada szkoleniowa |
28 |
Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole i w przedszkolu
J. Prokocka-Kasjaniuk
|
Rada szkoleniowa |
29 |
Zaburzenia Integracji Sensorycznej a funkcjonowanie dziecka w warunkach przedszkolnych i szkolnych.
A. Szulak I. Daniluk S. Łukijaniuk
|
Prelekcja dla nauczycieli na terenie placówki |
30 |
Warsztaty n/t integracji sensorycznej
A. Szulak
|
Warsztaty dla rodziców na terenie placówki. |
31 |
„Łatwe posłuszeństwo – jak pozyskać dziecko do współpracy” „Poznaj temperament swojego dziecka – klucz do wychowania”
A. Plandowska
|
Prelekcja dla rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym na terenie placówki
|
32 |
„ Zaburzenia emocjonalne dziecka w wieku przedszkolnym”
A. Plandowska
|
Prelekcja dla rodziców na terenie placówki.
|
33 |
„Praca z dzieckiem z nadpobudliwością psychoruchową w przedszkolu”
A. Plandowska
|
Warsztat dla nauczycieli na terenie placówek
|
34 |
Jak wspierać rodzinę w czasie pandemii
A. Śladewska
|
Prelekcja, szkolenie, zajęcia warsztatowe dla nauczycieli i rodziców |
35 |
E- mail zaufania
S. Łukijaniuk D. Kuszneruk
|
Porady, konsultacje, udzielanie wsparcia psychologicznego rodzicom, nauczycielom drogą e-mail |
36
|
Zagrożenia oraz niebezpieczeństwa płynące z Internetu oraz korzystania z komputera
I. Wojtaszek-Prystupa
|
Prelekcje dla nauczycieli i rodziców |
37 |
Dziecięce emocje w praktyce. Jak rozwijać samoregulację?
I.Piszcz
|
Prelekcje dla nauczycieli i rodziców |
Zainteresowane placówki szkolne prosimy o zgłaszanie się na podstawie pisemnego wniosku, który powinien zawierać:
- dane adresowe placówki (nazwa, adres, telefon)
- wybrany temat zajęć
- przewidywana ilość uczestników
- imię i nazwisko zgłaszającego zapotrzebowanie (nauczyciel/wychowawca klasy/dyrektor placówki)
- imię i nazwisko pedagoga/psychologa szkolnego
- podpis dyrektora
Realizacja oferty uzależniona jest od harmonogramu i terminów badań diagnostycznych na terenie poradni.
Oferta Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w trakcie roku szkolnego może ulec
modyfikacji o dodatkowe zajęcia, osoby prowadzące lub wynikające z sytuacji epidemiologicznej.